maandag 27 januari 2014

Laatste weken :(

Hallo allemaal, 

Het is lang geleden dat ik nog gepost heb, maar het was dan ook druk met deadlines halen, ... 

Dus even een samenvatting: 

Veel voor stage gedaan, een zeer goede eindevaluatie gekregen op stage (trots, trots), veel in het zwembad gezeten (tis hier waaaaaaaaarm) en vooral nog genoten van alles. 

Het afgelopen weekend gezien dat ik alle souvenirs in orde heb, dat ik al de kleren in orde heb die ik hier ga achterlaten ter donatie, gaan winkelen voor de donatie voor Kamvalethu :) 

En dan nu is het eigenlijk vooral een beetje stilletjes afscheid nemen en voorbereiden op het afscheid van donderdag op Kamvalethu en maandag van de familie :( 

Vandaag voor de laatste keer burgers (2 voor de prijs van 1) gaan eten in Spur met de hele familie :) Catherine moest dan natuurlijk de grap uithalen door te zeggen dat het mijn verjaardag was, waardoor de spur-bediening voor mij kwam zingen en mij een gratis ijsje gaf. Ook al was ik op dat moment al uit mijn broek aan het barsten door de burger en het dessert (jaja, fudge picasso) die ik al opgegeten had. Ach ja... 


Ik ga het hier toch allemaal missen ze. Maar we zijn al aan het praten over wat we gaan doen als ik terug ben dus... dat komt allemaal dik in orde :) 

Over een week ben ik al onderweg naar België. De tijd gaat veel te snel als je je amuseert. 

Zuid-Afrikaanse groetjes, 
Els 

Geen opmerkingen: